Emme valfleri alımı inme ve yakın sırasında sıkıştırma inme sırasında soğutucu itiraf şekilde tasarlanmıştır. Tahliye vanalarının alımı inme ve açık sıkıştırma inme sonunda sırasında kapatılır. Valf plaka montaj hem vanaları sıkıca yerine düzenliyor. Valfler genellikle yay çeliğinden yapılmıştır ve piston pompa eylem kadar sıkı bir mühür hale getirmek için tasarlanmış onları açar. valf çiftleşme yüzeyleri mükemmel düz ve kusurları olması gerektiği gibi küçük 0,001 inç (0,0254 mm) kabul edilemez kaçakları neden olabilir. Hizmet, kapak açmalı hakkında 0,010 inç (0,254 mm). daha küçük açıklıklar girmek ve silindir çıkma yeterli soğutucu önleyecektir süre Büyük açıklıklar, vana gürültü neden olacaktır. Çalışma sıcaklığı vanaları büyük etkilere dayanıklılığı vardır. Emme valfleri nispeten serin bir ortamda faaliyet ve yağ buharları dan sürekli yağlama var. Tahliye vanalarının bir soğutma sistemi içinde sıcak bileşenidir, kadar 50 deg olarak faaliyet göstermektedir. 100 deg F. deşarj hattı daha F sıcak, bu nedenle daha sık emme valfleri daha sorun bir kaynağıdır. Tahliye vanalarının donatılmış özel bakım olmalıdır. petrol Ağır moleküllerin eğilimi onlara, karbon birikimi neden ve vana performans engel birikir. Tahliye vanalarının ve petrol 325 derece daha sıcak sıcaklık tarafından zarar görür. 350 deg F. F (163-177 deg. C). Genel olarak, deşarj hattı sıcaklığı darbe deg 225 hakkında tutulmalıdır. 250 deg F. F. (107-121 deg. C). Şekil 6-7: Pistonlu kompresör valf plaka montaj. Tahliye vanalarının onları anormal eğer sıvı soğutucu veya yağ emme hattı veya kompresör karter gelen kompresör piston girmek sülük geniş açık sağlamak için yardım kaynakları olabilir. Bir ticari, hermetik pistonlu kompresör. Bu ve crankthrow) her dört bankalar her (dört bağlantı çubukları silindir iki üzerine olan hizmet kolaylığı için cıvatalı olduğunu.
Kompresör silindir kafaları genellikle dökme demirden yapılır ve yerinde valf plaka arasında pozitif sızdırmazlık sağlamak için contalar tutmak için tasarlanmış, silindir bloğu ve kafa. Silindir kafası silindir içine emme gazı itiraf etmek geçişleri olmalıdır. Baş genellikle kap vida ile blok yapıştırılmış olduğunu.