Kompresör Yağ Sistemi

(0 oy)

Pistonlu kompresör yağlama sistemleri genel olarak iki tür kullanın:
Açılış sistemi yağ sıçrama için krank mili kullanır; petrol taşıyan kanallardan akan ana yatak ulaşır. Rulman gürültülü çünkü bu sistemin küçük bir yağ yastığı üretiyor olabilir.

Yağ basınç sistemi yağ karter dişliler tarafından tahrik pompa kullanır; yağ bağlayan çubuklar, ana yataklar kanal içine ve piston pimleri zorlanır. Yağ pompası sistemi yağlama ve sessiz çalışma sağlamak daha iyi bir iş yok. Pompa aşırı valfi kompresör yağlama devresinde tehlikeli baskıların gelişimini önlemek olmalıdır. Bir emniyet şalteri genellikle yağ basıncı izleme ve yağ basınç güvenli bir seviyenin altına düşerse kompresör kapatma kullanılır.
Rotary kompresörler Gerektiren silindir üzerine petrol bir film, bıçaklar ve rulo. Bazı makineler kayar eylem tarafından petrol itmek, diğerleri bir yağ pompası kullanın. Santrifüj kompresörler
Yüksek hızda ve İşlet ayrıntılı yağ kontrol sistemleri olabilir, bir pompa, yağ ayırıcı ile döküm-down sırasında, yağ filtresi, emniyet valfi ve yağ soğutucusu yatakları yağlamak için rezervuarlar. Helisel vidalı kompresörler
Gerek petrol, soğumaya mühür ve sessizlik rotorlar, genellikle zorla yağlama sistemi vardır. A pozitif deplasmanlı pompa bağımsız kompresör, kompresör olarak başlatmak tam yağlama sağlar faaliyet olabilir. Yağ, ayrı bir yağ karter (rezervuar taşınıyor). Soğutmalı ve rulmanlar ve bağlantı noktaları enjeksiyon için sıkıştırma odasına teslim etti. Yağ karteri (rezervuar) bir ısıtıcı soğutucu ile off-döngüsü sırasında petrol seyreltme önlemek için vardır. Scroll kompresör
Gerektiren petrol serin ve etrafında dönen ve sabit kaydırma arasında mühür. Petrol verilirse merkezkaç hareketle delikten motor bir mil içinde sürülür ve kaydırma yörüngede. Üç cihazlar genellikle endüstriyel soğutma sisteminde sistem yağı kontrol etmek için kullanılır: bir yağ ayırıcı, bir yağ seviyesi düzenleyici ve yağ haznesi. petrol süzgeçler ve tecrit valfleri solenoid gibi diğer unsurlar, sistem tamamlamak için gerekli olabilir. Düzenli sistem yağ testi, soğutma kompresör yağı zarar veren asit tespit etmek olmalıdır. Yağ dönüş teşvik
Petrol doğrudan genişleme veya kuru evaporatör sistemlerinde geri kompresöre soğutucu akışını tarafından süpürüldü olmalıdır. evaporatör tüpler içinde hız geri petrol taşımak için yeterli olmalıdır. Yaklaşık 700 feet (214 m) başına dakika hız yatay çizgiler ve gerekli olan dikey çizgiler Dakikada yaklaşık 1500 feet (457) ihtiyaç vardır. Birkaç ek önlemler kompresör uygun yağ dönüş sağlamak için yardımcı olacaktır. kompresör doğru Yamaç soğutma hatları. o ebat, büyük boy değil yaparak emme doğrultusunda emin yeterli soğutma hızı. Yüksek viskoziteli yağ (as evaporatör durumda ölçülen) daha fazla soğutucu akışkan tarafından iade dayanıklıdır. Petrol kolayca soğutucu erir daha fazla petrol fazla sıvı soğutucu olmadan kalır. soğutucu miktarı yağda çözünen basınç ve buharlaştırıcı çeşitli yerlerinde sıcaklık şartlarına göre ve iki akışkanların niteliği değişir. yağ daha sıcaklığı ve soğutucu basıncı gibi ağdalı hale gelir, çünkü Petrol dönmek daha düşük sıcaklık buharlaştırıcılar zor, düşük olur. emme gazı daha az yoğun olduğu için Yüksek sıkıştırma oranı aynı zamanda, yağ dönüş azalır. Böylece yeterli emme hattı hızı özellikle düşük sıcaklık buharlaştırıcılar önemlidir. bir yağ dönüş hattı gereklidir böylece yağ geri kompresör bir sel evaporatör içinde süpürüldü olmayacaktır. yağ kompresöre döner önce bazı sistemlerde, özel bir oda evaporatör soğutucu haşlanmış yağdan izin bağlanır.

Okunma 5291 defa